piątek, 18 maja 2012

Balsamy do ciała ;)

 Oto kilka fajnych balsamów do ciała, które polecam wraz  z moim najcudowniejszym psiakiem :D 







PharmaCF, Cztery Pory Roku, Balsam rozświetlający z drobinkami złota
Balsam o subtelnym zapachu, własnościach rozświetlających, nawilżających i wygładzających.
Subtelnie podkreśla opaleniznę oraz poprawia naturalny koloryt i jedwabistą gładkość skóry.
Składniki  balsamu to m.in. wyciąg z kwiatów lilii wodnej i olej z nasion soi wraz z substancjami nawilżającymi skutecznie i długotrwale regulują poziom nawilżenia i natłuszczenia. Lekka i łatwo wnikająca w skórę emulsja, pielęgnuje, regeneruje oraz nadaje piękny i powabny wygląd skórze całego ciała.

Sposób użycia; Odpowiednią ilość balsamu delikatnie, równomiernie rozprowadzić na skórze. Odpowiedni dla każdego typu skóry.


Cena: 7,50zł / 250ml 






Balsam brązujący Lirene Body Arabica to prawdziwy kawowy deser do codziennej pielęgnacji ciała. Stopniowo tworzy naturalną i delikatną opaleniznę, a specjalnie dobrane składniki zapewniają ucztę skórze. 

 Przepis; Chcąc uzyskać naturalną, letnią opaleniznę stosować balsam raz lub dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę, rozprowadzając równomiernie na powierzchni ciała. Po nałożeniu umyć ręce. Unikać kontaktu skóry z odzieżą do momentu wchłonięcia balsamu. Delikatna konsystencja szybko się wchłania. Bez efektu smug.

                                         
        


                                                                            



 












 Cena: ok. 12zł / 250ml



                                                                                                Balsam rozświetlający firmy ; AVON



 Posiada on złote drobinki, dobrze nawilża skórę, ponieważ zawiera olejek z jojoby oraz witaminę E. Produkt przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry.

                                        


 

  






 Balsam nawilżająco-brązujący SUMMER SUN przeznaczony jest do skóry o jasnej i ciemnej karnacji. Zawarte w balsamie masło kakaowe doskonale nawilża i natłuszcza, zapewniając skórze odpowiednią ochronę przed utratą wilgoci. Ekstrakty z orzecha włoskiego, karotki oraz karmel, nadają skórze delikatny odcień złocistej opalenizny. Regularne stosowanie balsamu po opalaniu na plaży lub w solarium podkreśla i utrwala kolor skóry, łagodząc podrażnienia wywołane promieniami słonecznymi. Balsam nie zawiera składników samoopalających, dzięki czemu nie zostawia na skórze smug.

                                

                                                                                                cena ok.; 14 zł

21 komentarzy:

  1. Piesek cudo :) Lirene stosowałam do jasnej karnacji i był fajny :) ale nic nie przebije w moim przypadku Loreala :)
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałam ale ten balsam Be Beauty można używać do solarium ? Stosowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)) niee, nie.. można go stosować PO solarium, lub opalaniu na plaży, wtedy ładnie podkreśla opaleniznę ;).

      Usuń
  2. Jaki świetny psiak ;)

    co do balsamów miałam ten z Biedro i jest rewelacyjny- z Lirene mam mus samoopalający- świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super ci idzie obserwuję i zapraszam do mnie Patryk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego z tych, ale przymierzam się do tego z Lirene :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O RANY JAKI TWOJ PIESEK JEST MALEŃKI ,ZAPRASZAM NA ROZDANIE I OBEJRZENIA ZDJĘĆ MOJEJ CLEO :) http://nikivonmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek jest przesłodki ;))
    Również posiadam ten balsam z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten twoj piesek mam slabosc do yorkow bo sama mam takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne! ^^
    Obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię balsamy z 4 pór roku, ale bardzo rzadko je kupuję. ładnie pachną, ale są jakoś mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam ten balsam cztery pory roku ale mi śmierdział, piesek cudny.obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam pojęcia o jakich produktach pisałaś bo się wpatrzyłam na twojego yorka!
    moja też jest kochana ale nie pozuje tak ładnie do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Masz świetnego bloga $.$
    Miałabyś może ochotę żebyśmy zaobserwowały się nawzajem ? :)
    Dodaj się do obserwatorów bloga : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ i zostaw linka na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :D

    Tylko proszę sprawdź czy na pewno jesteś w obserwatorach jeśli masz ochotę na taką wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, jaki słodki psiaczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubie ten z czterech pór roku, delikatnie rozświetla i jest idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń