piątek, 18 maja 2012

Szampon do włosów Syoss


Mam długie, proste włosy , używałam różnych szamponów, lecz  jednak ten najbardziej  mi odpowiada ;  SYOSS Repair Therapy. Wzmacnia włosy suche i zniszczone,wygładza je i nadaje zdrowy połysk. Pomaga zapobiegać łamaniu się włosów, a także rozdwajaniu końcówek. Szampon ten jest bardzo wydajny a włosy wyglądają jak po wizycie w salonie fryzjerskim ; ).


Każda z was może znaleźć coś dla swoich włosów gdyż Syoss oferuje także trzy inne  linie kosmetyków  do pielęgnacji włosów;



SYOSS Shine Boost ; Linia Syoss Shine Boost została opracowana z myślą o włosach zmęczonych, łamliwych i bez połysku. Dzięki dodatkowi m. in. witaminy B3 i pantenolu, kosmetyki nie tylko pielęgnują włosy, ale także wygładzają je, nadając im wspaniały połysk
i miękkość.



SYOSS Volume Lift
Linia SYOSS Volume Lift dodaje siły i objętości włosom cienkim i delikatnym, wzmacniając je od samej nasady.  Zawarte w formule tej linii, łagodnie oczyszczają i pielęgnują włosy, nie obciążając ich.


SYOSS Color Protect
Dzięki kosmetykom SYOSS Color Protect, włosy farbowane i rozjaśniane otrzymują optymalną ochronę i pielęgnację. Szampon, balsam i intensywna 2-minutowa maseczka pomagają chronić cenny odcień farbowanych włosów przed blaknięciem
i nadają im wspaniały połysk.




                                                                                                    Cena szamponu to ;  14,99 zł/500ml

2 komentarze:

  1. Jakos nie uzywalam z Syossa nigdy, chociaz moja mama je ubostwia ;p Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;)
    Syoss jest świetny. Używam od dawna i nie mam zarzutów, jednak wczoraj skusiłam się na garnier :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń